Braun cruZer 5 face Scheerapparaat/styler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun cruZer 5 face Scheerapparaat/styler op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

Annewal 22-07-2014

Waardeloos apparaat, zonde van m'n geld. Zag laatst bij n vriend hoe een trimmer hoort te werken en nu overtuigd dat ik n ander ga kopen

Annewal 22-07-2014

Waardeloos apparaat. Scheert bijna niets weg, zeker de trim functie slaat nergens op. Zonde van m'n geld! Ga nu echt nieuwe kopen nadat ok bij vriend zag hoe t ook kan en dus hoort!

Bastiaan Jan 25-04-2014

Het model is identtiek met de Cruzer 4. Ik zou zeggen, kan naar de reviews die daaronder staan, en aanschouw de frustratie die deze apparaten van Braun hebben veroorzaakt. Er zijn apparaten (zoals Remington) voor een lagere prijs die simpelweg doen waarvoor ze gemaakt zijn. De cruzers behoren niet tot deze groep apparaten.

Lexymiliaan 28-12-2011

Wat een waardeloos apparaat! Ik ben een half uur aan het scheren voor ik enigszins resultaat zie. Hij pakt de haren slecht mee en trekt ze er regelmatig uit in plaats wegsnijden. Ik ben op zoek naar een nieuw apparaat.

euvie69 01-06-2011

Wat een waardeloos apparaat!
Neemt de baardharen, bij mij in ieder geval, in de hals niet mee.....

Let op!! Dit apparaat valt niet in de niet goed geld terug aktie. Een gewaarschuwd mens.....